tisdag, december 20, 2011

Jullurre

Idag ska vi iväg på jullurre med avdelningen. Jag är väl ingen julbordskille men det finns säkert något att stoppa i sig som även jag tycker om. Annars är det fullt upp innan den två veckor långa julledigheten börjar. Särskilt när inte saker och ting går som jag vill så tar det lite längre tid att göra dom. Vissa saker kan jag bara inte begripa att det har gått tidigare men inte nu. Varför? Vem har gjort något för att det skall bli så här? Ahh! Nåväl dags för jobbet, nu kör vi!!

Jag tror jag glömt berätta att kryssningen var bra. God mat på fredagskvällen och flickorna skötte sig exemplariskt. På lördagen gick jag och Ina till badet. Vi var först en kortis i den "stora" poolen. Men gick rätt snabbt till bubbelpoolen. Vilket var tur för när vi kom ut på öppet hav så började det att gunga. Och detta gjorde att den "stora" poolen fick enorma vågor. Först trodde jag att det var någon vågmaskin. Men sen när vågorna var så stora så det slog stenhårt mot kanterna så stängde dom den poolen. Det var med andra ord ingen vågmaskin utan naturliga vågor. Men en bra kryssning!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur var Kenneth?

alternativt efterträdaren?

//Ville Viking

Anonym sa...

Ingen Kenneth :-(

Så då kändes det inte som någon mening att hänga i pianobaren...
Ingen kommer upp i Kenneths klass så man skulle förmodligen bara bli besviken....

/TB

Anonym sa...

Vågen *klapp klapp klapp*

/Borgen

P sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Borgen *klapp klapp klapp*

/Kjelle