torsdag, december 01, 2011

Trött igen

Jag förstår inte varför jag skall behöva vara så jäkla trött hela tiden. Det kan ju vara det ständiga mörkret. Men jag har ju svårt att tro att jag skulle bli så mycket piggare bara för att det kom lite snö och det blir lite ljusare. Nä, det måste vara något annat. Det är snart Jul och 2 veckors "ledighet". Då kommer man förmodligen längta tillbaka till jobbet och möjligheten att få vila upp sig lite. Men man kanske skulle försöka ta en sovmorgon då i alla fall. Som det är nu på helgerna så vaknar jag vid 5 i vanlig ordning. Alla andra sover. Sen vid 8-tiden när jag känner att nu skulle jag kunna somna en stund, då kommer alltid Fru Blogg med en massa måsten och att det är dags att göra sig i ordning för dagen. Det är inte lätt att vara jag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar