söndag, maj 13, 2012

Lite lätt nervöst

Idag spelas den sista omgången av Premier League. Och jag måste erkänna att jag känner mig lite lätt nervös. Ja, jag vet, det är bara fotboll. Som man dessutom inte kan påverka mer än att lassa in pengar på att motståndarna ska vinna. Det vore förödande om vi missar champions league nästa säsong. Usch vilken tråkig höst man skulle ha då. Att man helt plötsligt skulle börja brinna för Euroleague har jag svårt att tro. Men man vet aldrig, det är ju ändå match med Arsenal och det är ju det man ser fram emot. Till och med träningsmatcherna ser man ju fram emot.

Nåväl, först ska det tydligen bli en tur till Vallby friluftsmuseum. Dom har tydligen något jippo där, typ. Har jag hört från säker källa (läs Fru Blogg).

Ha en trevlig söndag nu alla vänner!!

Inga kommentarer: