fredag, maj 18, 2012

Lurre

Dagens lurre, intagen på Tropic.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Coachen meddelar att jag ligger hemma och grinar eller är på akuten då jag i måndags åkte på njursten.....

Kan gå över imorgon alternativt om 2-3 månader!!

Vi höres till Premier säsongen!!!

//Coachen

Anonym sa...

Ajaj, ingen hit! Är det första känningen? Jag har hört några på jobbet som fått det där. Det enda som hjälper på sikt är att operera bort det.

Krya på dig!

Och ang PL, är det inte dags att börja planera resa inför hösten?

/TB

Anonym sa...

Absolut!

Skulle åka till Italien imorgon en vecka men jag har njursten samt brorsan har ryggskott så vi har ställt in resan....

skall till london i mitten på augusti (med familj) buuuuu

så jag är gärna på en resa i höst.

TB som är en god reseplanerare får väl anpassa efter pingpong-säsongen någonting för oss lata avdankade och knarkande medborgare

//Coach (på väg till himmelen efter ånyo några raketer i ändtarmen)

Anonym sa...

Shit vad tråkigt att behöva ställa in resan :-(

Jag ska göra mitt bästa för att hitta något lämpligt när det är pingis på gång :-)

/TB