onsdag, mars 27, 2013

Grattis skatteverket

Skatteverkets IF verkar ta klivet upp i elitserien i år. Så jag räknar med att Coachen tar plats i båset och Coachar. Fruktis är väl en hårt jobbande center som fördelar äpplen och päron. Oala en tungt skjutande back och Rinde en rapp överoffensiv ytterforward. Sen har jag dålig koll på vilka som finns att tillgå? Jag har hört talas om någon klen kärring som inte orkar lägga ur handbromsen. Men det låter ju inte som någon som går in i förstafemman i alla fall.

Idag var det ljust på morgononen när jag gick till jobbet. Ett lyft! Kunde vi få lite värme nu oxå så skulle det vara än bättre. Snart kanske man kan börja cykla till jobbet oxå. Men än finns det för många isfläckar kvar på cykelbanorna.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oala *klapp klapp klapp*

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Heter han inte Ojala? :-)

//Lalle

Anonym sa...

Haha, nä, det var ju kapten som var .......

/TB

Anonym sa...

Ska vi boka en Englandsresa till innan säsongen är slut...Jag vill åka!

//Lalle

Anonym sa...

Hehe, klart man vill åka men du får nog fixa en tipsvinst först :-)

/TB

Anonym sa...

Jag åker i maj till Chelsea (flower show) med mitt gäng...

//Coachen (alltid en svikare)

Anonym sa...

Hälsa Fruktis!

/De svikna