tisdag, mars 12, 2013

Puls

Ibland blir det lite mer spännande en vanligt på jobbet. Som när vi skulle testa några saker på en lina. Två stationer var inblandade i testet. Och när vi gjort ändringarna och skall testa visar det sig att hela linan står. Det kan inte bero på det vi gjort men ändå så står hela linan. Produktionsstopp är ju aldrig roligt. Och om det, om än mot förmodan, beror på en själv så är det lite svettigt. Nu fixa vi det till slut och relativt snabbt men det är en liten pulshöjare.

Annars så är nu även Ina hemma p g a sjukdom. Fru Blogg är lite bättre dock. Och jag och Freddie är på dagis/jobb. Det känns som om det bara är en tidsfråga nu innan jag drabbas. Eller kan jag ha sådan tur att jag klarar mig? Spänningen är olidlig!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får verkligen hoppas att du klarar dig!

Krya på dig Ina

//Lalle

Anonym sa...

Tur förtjänar man!!!!

//TB´s brorsa

Anonym sa...

Arschenal står i 7 ggr. borta mot bajrarna...spelbart så det sjunger om det.....

//Tipstjänst

Anonym sa...

Tipstjänst försöker lura er på era pengar.....

/Spelmissbrukaren