torsdag, mars 14, 2013

Kallt

Nu har jag faktiskt tröttnat rejält på den här kylan. Mitten av mars och jag tycker nog att det borde börja bli runt nollan och åt plushållet istället.

Arsenal föll väl med flaggan i topp igår. Tyvärr så räckte man inte till över två matcher. Men en hedersam vinst igår i alla fall. Men man ser ju att det är vissa i det här gänget som inte räcker till på allra högsta nivån. Men man får väl inte räkna med det när det inte finns pengar till bättre spelare. Att man trots sålda klassspelare de senaste säsongerna ändå är med så pass bra är ju ändå starkt. Men det är ändå tråkigt att det är så.

Imorgon blir det i alla fall förmodligen London. Jag har fortfarande inte fått någon feber och jag hoppas att det stannar med halsont och hosta. Det kan man ju leva med. Men att ligga med 39 grader på något hotell i London lockar inte. Hoppas att jag klarar mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna att du håller dig tillräckligt frisk och snarare känner dig piggare.

//Lalle

Anonym sa...

Jag med....

/TB

Anonym sa...

Fruktis har opererat ögonen och kan följa med.....
(Hur han tänkte då vet ingen)

Det fanns mycket annat man kunnat tänka sig att operera bort eller nåt men ögonen....

//Generaldirektören