torsdag, juni 27, 2013

Körigt

Idag har det varit fullt upp. Först skulle jag lämna på dagis och fritids. Ina skulle cykla men kom bara några 100 meter innan hon ramla. Då ville hon absolut inte cykla något mer. Jag ringde fru Blogg för att se om hon åkt än eller om hon kunde skjutsa henne till fritids. Som tur var så hade hon inte åkt så hon skjutsa Ina till fritids.

Sen blev det en snabb cykeltur till jobbet. Jag ville undvika regnet och det var ju tokmörka moln så därför denna snabba cykelfärd. Nu blev jag blöt på annat sätt istället. Väl på jobbet fick jag en uppgift som skulle vara klar idag senast. Samtidigt så har jag haft en konsult inbokad på ett jobb. Tyvärr kunde vi inte slutföra p g a att en som är ledig idag inte hade gjort sitt jobb rätt igår. Jag har nog listat ut vad felet är så jag hoppas att jag kan fixa det nu efter lurren.

Imorgon blir det i alla fall planering av eventuell Londonresa i höst/vinter/vår eller vad det nu blir. Vi kör väl på Harrys!?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp Haryys någonstans mellan 15 och 16 är jag där!

//Lalle