onsdag, juni 12, 2013

Skulle kunna tänka mig

Ny dag och nya möjligheter i all ära men jag skulle lätt kunna tänka mig att ha semester nu. En riktigt lång semester fram till september eller så. Och om man ändå fick önska så skulle en liten lottovinst inte sitta fel att börja semestern med. Och när jag ändå håller på och önskar så vore ju en skön solig sommar inte helt fel.

Ok, tillbaks till verkligheten. Det blir nog kul att jobba idag oxå. För att inte tala om hur kul det är med en passande räkning på 41 papp så här några veckor innan semestern. Samfälligheten har ju dragit igång ett projekt att byta en jäkla massa rör och värmecentral mm. Och det måste ju nu betalas....

Men idag är det i alla fall innebandy, om det nu blir några anmälda. Ser lite tunt ut nu men det kanske ordnar upp sig under dagen. Det vore ju bra att få röra på sig. Jag har haft jäkligt svårt att göra något på egen hand. En joggingtur är allt jag mäktat med en så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar