lördag, december 28, 2013

Glad

Igår var jag till jobbet igen för att fixa det som någon måste fixa innan nyår. Och denna någon verkar vara jag för ingen annan har gjort något. Om vi inte fixar det innan nyår så kommer en hel monteringsline stå stilla. 

Så igår åkte jag dit igen och det första men får göra är att försöka få igång en provutrustning på en annan avdelning. Det var ju inte riktigt därför jag åkte dit. Men hur som helst, till slut så fick jag igång den. Och det var ju bra.

Men nu till det viktiga, "mitt" problem. Det som måste bli klart innan nyår. Jag vet inte hur många försök jag gjort men gårdagens var lyckat. I alla fall så till vida att det kommer gå att köra linan efter nyår. Det är dock några småprylar som stör vid uppstart men inget som inte gör att det inte går att köra. Så jag är helnöjd! Ska dock till jobbet på måndag när förmiddagsskiftet börjar 05:30 för att se att dom kommer igång ordentligt och se att det fortfarande funkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt P!

/J

Anonym sa...

Kungen av linan!

//Lalle