fredag, december 13, 2013

Lucia

Idag har jag varit på lucia på Freddies dagis. Kul att hon ville vara med. Ina var aldrig med när hon gick på dagis. Tur att hon är med nu när hon går på fritids i alla fall.

I och med att det var lucia på morgonen och att jag inte kommer jobba full dag idag så har jag möjligheten att jobba hemifrån. Då försvinner det ju i alla fall ingen restid och jag kan således få ihop lite mer tid. Det som är bra när man jobbar hemifrån är att det inte blir störd så mycket. Och nu kan jag passa på att göra saker som är jobbiga att göra på jobbet när man behöver lugn och ro!

Det andra som är bra med att jobba hemma är att man kan passa på att köra en tvättmaskin. Jag vill inte köra maskiner om jag inte är hemma. Man vet ju aldrig vad som kan hända. Och den jobbar ju på för sig själv och sen kan jag hänga tvätten på lurren, klockrent!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sjuk multitasking!

Hade du det skoj igår?

/J

Anonym sa...

Japp, usel pilsner bara.
Själv då?

/TB

Anonym sa...

Ja urvalet var bedrövligt, samma gällde musiken :(

Men men jag hade skoj :)

/J