måndag, mars 09, 2015

Ny vecka........

Ny vecka med nya möjligheter! Vilket jäkla uttryck! Dags att någon visar mig alla möjligheter så här på måndag morgon! Jag ser bara 40 timmar som måste tillbringas på jobbet. Vilket i sig jag är tacksam för att jag har ett jobb. Och visst, det ger en möjlighet att ha någonstans att bo. Och det ger en möjlighet att kanske göra någon tur till London ibland. Så det kanske inte är ett så tokigt uttryck ändå?

Ikväll ska Arsenal åka bort och förlora mot ett av Manchesterlagen. Just detta lag har vi inte slagit borta på de 10 senaste försöken. Så det blir att slå ur rejält underläge. Allt annat en än stortorsk är väl att betrakta som ett bra resultat. En hedersam 0-1 förlust får väl duga. Jag tycker nog i och för sig inte att USA är så jäkla bra i år. Och jag kan inte förstå hur dom ligger där dom ligger i ligan. Jag har dock inte sett så jättemycket av dom men det jag har sett har inte imponerat. Så det tyder väl på någon form av styrka att ändå inte förlora och ofta dessutom vinna.

Det ska bli intressant att se vad vi ställer upp med för lag ikväll. Jag hoppas han roterar lite på manskapet. Vila Sanchez och lufta Walcott. Kanske sätta Wellbeck på topp istället för Giroud. I backlinjen finns inte så mycket att göra, kanske vila Bellerin och köra med Chambers på högerbacken. Ospina får väl vila och Szczeny går in i kassen. Det är oxå läge för att vila Cazorla och kanske även näsknäckta Le Coq. Men, men det visar sig.

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: