söndag, september 20, 2015

Söndag

Och nu börjar helgen känns det som. Pingisen känns mer och mer som ett måste då jag inte säga till redan i våras att jag borde lägga av. Nu får jag hänga i en säsong till....

2 pinnar blev det igår. Det kunde ha blivit både 0 och 4. Så små marginaler var det. Så 2 pinnar får väl anses godkännt. Det verkar bli ett tufft år i år. Det finns inget enkelt motstånd. Jag måste höja mig någon klass om det inte ska bli en fiaskosäsong.

Idag är det extraträning för Ina på jympan. Två timmar i VGF-hallen. På extrajympan brukar man dessutom som förälder sitta kvar och titta. Det ska bli kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En gång match-hjälte alltid match-hjälte!!!!!

Kungen är tillbaka!

Länge leve backhandloopen!!!

//Coachen

Anonym sa...

Kungen *klapp klapp klapp* (vem han nu är?)

/TB