torsdag, september 17, 2015

Torsk

Arsenal torska igår och jag är inte ens besviken. Kan det vara ett gott tecken? Förmodligen är jag inte besviken pga att jag kände detta på mig. När man läser om matchen innan och alla säger att man inte skall underskatta motståndaren osv. Redan då vet man att dom underskattar motståndarna. Och det syntes på spelet oxå. Inget drag alls, inget jävlar anamma. Kanske hade dom läst min blogg igår om att det kommer krävas minst en tredjeplats i framtiden för att ta sig till CL-spel och pga det prioriterar man ligaspelet.. Ja, jag vet, jag är lite ironisk nu men det måste man väl få vara.

Ryssarna borta på lördag betyder ju oxå torsk. Tur man är i Nyköping och slipper se eländet. Mer pingsi åt folket så man kommer bort från fotbollsträsket!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Att spela mot Jocke Melin och Roger Lagerfeldt kan innebära ett "mordhot" mitt under match. Vi alla här på bloggen önskar lycka till när våran elitspelare gör sig klar för ännu en säsong!

//Coachen

Anonym sa...

Tack Coach! Nu behöver jag inte vara nervös för spelet utan för att bli mordhotad!

/TB

Anonym sa...

Lycka till i helgen!

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Tackar!

/TB

Anonym sa...

Sorry mordhotet brukar Lasse Franklin stå för. Lagerfeldt han spöar upp motståndarna istället med nävarna under och definitivt efter matchen, Melin håller bara på med tyngre saker...

LYCKA TILL

//Coachen

Anonym sa...

Det låter som om det kan bli en spännande dag i Nyköping trots allt!

Tack Coach!

/TB