måndag, september 18, 2017

Dags igen då...

Dags att göra ännu en start på en ny vecka. Hoppas verkligen att den går fort. Jag har väl haft större arbetslust under mina 23 år här. Kanske dags att börja leta något nytt jobb? Men vad? Vem skulle vilja ha mig?

Till helgen är det dessutom seriespel igen. Jag har inte hållit i racket på 3 veckor. Kommer säkert gå kanon!! Och som vanligt är det svårt att få ihop lag så man måste spela alla 4 seriematcher...... Varför kunde jag inte bara ha lagt av när jag hade chansen.....?

Sorry för en så negativ start på veckan men det är så jag känner just nu.....

Ha en fin vecka!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Japp måndagar är .....kul....

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Hehe, exakt....

/TB

Lasse N sa...

Vem skulle inte vilja anställa dig. Mer ansvarskännande och kompetent person är svårt att hitta.

//Lalle

Anonym sa...

Tack för fina ord.

/TB