måndag, september 04, 2017

It's raining cats and dogs!

Vilket härligt höstväder idag. Regn och lite småkyligt. Perfekt väder för att åka till jobbet och ge sitt yttersta för aktieägarna.

Igår var jag och Ina till Stockholm och kolla på Finnkampen. Även om det inte var så mycket till kamp. Det var snarare överkörning. Kul var det i alla fall hur som helst. Ina fick vara med och synas på TV då hon stod längst ner bakom höjdhopparna och när Sofie Skoog skulle hoppa så stod hon där i sin rosa jacka.

Det som inte var så kul i helgen var att träna pingis i lördagsmorse. Men det kan ha berott på att jag var något så fruktansvärt sliten. Hela helgen har jag varit seg i kroppen. Jag har ställt in 2 löprundor och förmodligen ställer jag även in dagens runda. Jag tror inte att det har så stor betydelse inför helgens lopp. Jag tror snarare att det är bättre att bli pigg än att bryta ner mig än mer så här tätt intill loppet.

Ha en fin vecka nu vänner!

Inga kommentarer: