torsdag, september 21, 2017

Det går neråt

Igår vaknade jag med huvudvärk. Jag åkte hem redan vid 13-tiden och sov i dryga timmen. Efter det så kändes det mycket bättre. Så det blev dryga milen medans Freddie gympade igår. Men idag vaknar jag med halsont istället. Vi vår väl se om det fortsätter att vandra neråt. Ont i foten imorgon kanske....

Nu börjar det närma sig Londonresa med stormsteg. Helt sjukt, men jag har inte hunnit tänka på det ens den sista tiden. Det har varit fullt upp med lämna/hämta, skjutsa till aktiviteter, matlagning, städning(väldigt begränsat...) och träna själv. På jobbet är det som vanligt fullt upp så jag har inte hunnit helt enkelt.

Vi får väl hoppas att mina resekamrater har planerat några aktiviteter förutom fotbollen.....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lördag klockan 20,30-?? Party i Soho med brorsan, flyger in från USA!

//Gatoradeblandning

Anonym sa...

Dr Ahmed vingklippte njurstenen sist så jag har legat hemma en vecka igen! Nya "operationer" på G!

27 sept. eller 29 sept. föreslaget.

Går icke, kan inte riskera en Londonresa!

11 oktober är nästa skjutning

//Från operationsbordet

Anonym sa...

Dom verkar ju inte vara så träffsäkra där på sjukan.......
Bra att du tar det efter London!!


PARTY på lördagkväll alltså, åka direkt till Emirates sen då....! :-)

/TB

Anonym sa...

Bo på Emirates kanske!

//Wengers lya

Lasse N sa...

Fullers besök? :-)

//Lalle