måndag, oktober 23, 2017

Monday morning

Då är man här igen, 40 friska timmars arbete kvar tills nästa helg. Man har verkligen längtat efter det här hela helgen. Eller så har man inte gjort det.... I mitt fall inte.

Det är lite drygt nu när jag återigen har fått ont i halsen och är snuvig. Man kan ju inte träna. Eller man bör inte träna så då gör jag inte det. Men jag saknar't. Och jag känner att jag tappar det man under sommaren har byggt upp. Nåväl, även jag måste väl bli helt kry någon gång....

Ha en fin vecka!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Klokt att ta det lugnt men det suger. Tar några veckor att komma in i skiten igen men bättre det än att dra på sig nåt som håller dig borta ännu längre tid sen!

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Japp, det är ju så det är. Men det är svårt att acceptera.... :-)

Hur går det för dig? Igång och kör utan krämpor?

/TB

Anonym sa...

13 dagar sen jag började programmet som sträcker sig till 2/6-18.Inga krämpor *peppar peppar*
Är försiktigt optimistisk för tillfället:)

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Härligt att höra! Hur många pass i veckan kör du? Kör du några styrkeövningar oxå? Typ utfallssteg, plankan, sit-ups, armhävningar, tåhävningar....
Själv är jag alldeles för dålig på det. Man borde kunna lägga 5 minuter efter löpningen på dylikt....

/TB

Anonym sa...

Märkligt nog kör jag alla dem sakerna du radade upp. Två ggr i veckan på gymmet.
Löpningen kör jag 4 pass i veckan.
Så jag behöver verkligen köra "övrigt" för att hålla ihop med tanke på att det är så många pass löpning i veckan. Sen får man hoppas på turen att det håller hela vägen till juni.
Kul är det iaf att vara igång igen.

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Härligt! Bra jobbat! Måste lära mig av dig att ta hand om kroppen bättre!!

/TB