torsdag, oktober 19, 2017

Träning

Idag blir det eventuellt ett pass pingis på lurren. Vi får se om Foppa kan komma ifrån eller inte. Det visar sig. Igår var jag i alla fall ute en sväng medans det var ljust och innan jag skulle åka till Bellevue med Freddie. 5 km hann jag med och tyvärr så började knät att krångla efter 4,5 km, tråkigt! Men jag avslutade med lite utfallsstegsgång eller vad man nu skall kalla det. Jag hoppas att det skall stärka benen lite så att knät håller ihop bättre. Vi får väl se. Det var hur som helst grymt jobbigt att gå så. Körde först ett gäng och gick lite vanligt efter det. Sen tänkte jag att jag skulle prova några fler men det var ju helt omöjligt! Det var alldeles för jobbigt. Så uppenbarligen så ger det lite och och kommer nog vara nyttigt framöver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kanske kan ställa upp på lunchen!

I vart fall med lite luftpingis!

//Pipparn

Anonym sa...

Tack, men det behövdes inte. Foppa gled in i hallen och det blev en timmes träning ungefär....

/TB