måndag, november 12, 2018

Allt som vanligt igen...

Jaha, då börjar vi om med måndag och en full vecka. Hur ska man klara det? Är ju rätt så lagom att jobba 2-3 dagar i veckan och vara ledig resten....

Jag var och tränade pingis i lördags morse. Och att säga att jag var rostig var väl en underdrift.... Jag var rent usel! Vad har jag gett mig in på? Jaja, det är väl bara att genomlida och sen lägga tillbaka spaden på hyllan igen. Det var i och för sig en bra sak med att träna pingis. Och det var att man fick använda muskelgrupper som man inte använder när man springer. Så pingisen är nog ett ganska bra komplement till löpningen. Särskilt eftersom att jag är så dålig på att köra någon annan träning så som styrka och så.

Igår hade vi stavhopp på Freddies friidrott. Så idag är jag lite sliten i ryggen oxå. I 60 min stod jag och svingade barn med hjälp av staven från en högplint ner i mattan. Det är inte helt enkelt.

Ha en fin vecka!!

Inga kommentarer: