fredag, november 16, 2018

Freitag

Äntligen fredag! Underbart med helg och lugn och ro..... Eller full fart i vanlig ordning! Dock så blir det ingen friidrottsträning för mig i eftermiddag. Ikväll är det segermiddag för Asfaltsnötarnas LK! Vi vann ju den interna tävlingen här på jobbet i Global Helth Challange. Stegtävlingen som varade i 100 dagar i somras. Och det lag som vann skulle få en middag som pris. Och ikväll är det dags för den, det är vi värda!!

Imorgon är det träning för Freddie i VGF-hallen, samtidigt skall vi föräldrar plocka iordning i hallen inför söndagens tävling. Det är tydligen även öppet hur på Fryx imorgon så vi måste tydligen även dit en sväng med Freddie för att se om hon vill söka dit till fyran.

Imorgon börjar även mitt träningsprogram inför Stockholm Maraton. Så 8 extremt lugna kilometer skall genomlidas! Sen är tanken att jag följer detta program som innehåller 3 pass i veckan. Att jag bara la det på 3 dagar beror på att jag hoppas att det skall gå att följa då. Och om man vill så kan man ju själv köra några extrapass.

Ha en trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glem ikke ping pong passen!

O back träningen

o tänderna !

//Dante

Anonym sa...

Hur kunde jag glömma ping pongen......

/TB