onsdag, november 28, 2018

Gymkort?

Jag har ett tag funderat på att skaffa gymkort på Bellevue. Det känns som om det skulle vara rätt så sjysst att kunna springa inne under de kalla mörka månaderna. Kunna träna medans dvärgarna har gymnastik. Sen skulle man ju kunna ta en längre tur på helgen utomhus i dagsljus. Tror det skulle kunna bli en bra kombo. Kanske till och med köra några styrkeövningar när man ändå är på plats....

Nåväl, jag ska inte uppta eran dyrbara tid med att svamla om min eventuella träning. Eller, det är ju det jag har gjort under lång tid. Men ändå. Men problemet är ju att jag vet inte annars vad jag skall skriva om. I mitt patetiska liv så händer det inte så mycket annat än jobb, träning, skjutsning, matlagning, tvättning och andra icke roliga saker.

Jaja, ha en fin dag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men TB det är ju det vi vill höra, det vanliga tramset, mat städa plocka jordgubbar sortera frukt osv.
annars tror ju pöbeln att du är en riktig superman !!!!

//Representant för pöbeln

Anonym sa...

Jag vet, ville bara få en bekräftelse på det :-D

/TB (Superman)