onsdag, december 19, 2018

04:37

Ja, idag stämplade jag in tidigt! Vaknade vid 2-tiden och kunde inte somna om. Strax efter 4 så tänkte jag att somnar jag om nu så kommer jag vara toktrött när klockan ringer. Så jag gick upp och kom hit tidigt. På ett vis var det rätt så bra för jag behövde uppdatera en Accessdatabas som har ett gäng användare mot sig. Och just Accessdatabaser går inte att uppdatera om någon använder den för tillfället. Så det blev ju lyckat att komma hit och fixa detta när ingen annan är här. Aktieägarna måste ju jubla!!!

Ikväll är det årets officiellt sista friidrottsträning för Inas grupp. Och idag kör vi tomtejogg. Dvs vi springer ute och har tomteluvor på oss. Det blir även lite styrkestopp och även någon varm dryck på vägen. Det blir nog rätt så trevligt!!

Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: