tisdag, december 18, 2018

Denna veckan oxå....

Igår fick jag för mig att det var tisdag. Vilket det ju är idag. Med andra ord så blir det en lååång vecka igen.... Nåväl, det är bara fyra dagar kvar att arbeta detta år. Och fyra dagar ska man väl fixa?

Igår blev det löpbandslöpning medans Freddie hade gymnastik. Jag hade grym träningsvärk sedan söndagens pass så jag tänkte att jag skulle mjuka upp mig lite genom lätt löpning. Men jag kan säga att idag har jag inte det minsta mindre träningsvärk än vad jag hade igår.

Innan jag skaffade gymkort så trodde jag att det skulle vara enklare att springa på löpband på det viset att man har ju TV-apparater därinne som man skulle kunna titta på och kanske trolla bort några kilometer på det viset. Men TV-apparaterna sitter ju ganska högt och det är ju inte så skönt att springa med huvudet mer än rakt fram, alltså inte titta uppåt när man springer. Så sekundrarna man har tittat på TV är rätt så få. Däremot den där panelen framför som visar tid och sträcka, den har jag sett en hel del av.....

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer: