måndag, december 17, 2018

Helgen över igen....

Jaha, då är det ny vecka igen då. Märkligt att helgerna ska behöva gå så fort. Och hinner man göra något vettigt då, nja. Det känns som om man jäktar runt på dvärgarnas olika sysselsättningar. Fredagen började med friidrott. På lördagen var det först iväg med Ina på kören för att sen åka iväg med Freddie på gymnastik. Tillbaka till Ina och lite lurre innan hennes kör skulle ha två föreställningar. Men för mig blev det iväg till Bellevue för Freddies gymnastikuppvisning innan jag skjutsade hem henne och åkte ner på Växhuset och stod i dörren och tittade på de sista 20 minuterna av Inas körs uppträdande.

På söndagen sov jag till typ 9. Har inte hänt på flera år. Visserligen var jag vaken några timmar under natten men ändå. Dock så vaknade jag med grym huvudvärk, skumt. Jag hade tänkt springa en liten runda på förmiddagen men klockan blev nästan 11 innan jag kom iväg på någon löpning. Det blev några tunga 8 km men bättre än ingen. Tyvärr så blev inte huvudvärken bättre av det.

Efter lurren var det dags för friidrottsträning för Freddie. Det var sista träningen innan juluppehåll så det var en träning med bara stafetter innan det blev saft, pepparkakor och några skumtomtar.

Och nu sitter man här igen på jobbet fylld av förväntningar på den nya veckan!

Ha en fin vecka nu vänner!!

Inga kommentarer: