torsdag, juli 01, 2021

Juli

 Nu har vi passerat första halvåret för i år! Vet inte varför jag konstaterar det så här en tidig torsdagsmorgon men så kan det vara ibland. Och bloggen måste ju fyllas, om än med skräp.....

Var det förresten någon som haja till i Sveriges match i tisdags när kommentatorn skulle säga någonting om Janne Andersson, men istället sa han Janne Larsson? Det tyckte jag var kul, vet inte varför men jag började tänka på badbyxor på piltavla osv.....

Ikväll ska vi till Eskilstuna. Freddie skall tävla där i längdhopp och kula. Jag vet inte hur hon tänkte när hon sa att hon ville vara med eftersom hon är på friidrottskul hela veckan på Arosvallen. Jag tänker att det kan bli tufft att efter en dag på Vallen idag sätta sig i bilen och åka till E-tuna för att tävla. Men hon är ju i och för sig ung. 

Ingen löpning igår. Kändes lite efter vaccinationen. Känns bättre idag men vi får se hur det blir. Förmodligen kommer jag ändå inte hinna med något pass idag. Och lika bra är väl kanske det?

Ha en fin torsdag och en fin Julimånad!!

Inga kommentarer: