fredag, december 22, 2023

Då är det fredag igen

 Och efter den här fredagen väntar fyra dagars ledighet! Vi får hoppas att tiden går långsamt då :-)

Igår var jag iväg och skottade lite igen. Vallen från flogbilen vid vägen var inte rolig. Det var så jäkla tung snö så jag var rätt att skaftet skulle gå av när jag lyfte upp snön. Som tur var så höll den! Så idag kan jag gå och skotta igen :-)

Hade en liten tanke igår kväll att jag skulle dra till gymmet när de öppnar på morgonen och löpa lite. Den tanken slog jag snabbt bort imorse när jag vaknade. Orkar inte, vill inte, Det finns väl andra tillfällen att göra det på.....

Nåväl, dags att göra en insats för aktieägarna så att de kan få en riktigt skön och avkopplande jul!

Ha en fin fredag och en fantastiskt GOD JUL!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mission completed.)

Du gör min dag mycket bättre!

Önskar dig och familjen en riktigt God Jul

//Coachen

Anonym sa...

Tack detsamma Coach!!

/TB

Lasse N sa...

Önskar Er detsamma.