onsdag, december 27, 2023

Jobba jobba joobba

Japp, äntligen är man tillbaka där man trivs bäst, på jobbet!

Men ska man vara allvarlig så hade jag nog hellre varit hemma och bara softat. Men aktieägarna behöver väl påfyllning även i mellandagarna så det är bara att kavla upp ärmarna och bjuda till!!

Jag och Freddie var till Friskis igår och sprang lite på löpbanden där. Jag fick ihop 6 km i alla fall. Vackert så. Sen tänkte jag nästan köra några benövningar men jag har verkligen ingen lust att stå och vänta på nå pajasar som håller på och tränar på just de maskiner man själv skall till. Så vi skippade det och åkte hem istället.

Blev rätt så dålig sömn i natt. Vet inte varför men det var väldigt orolig sömn och till slut får man väl sega sig upp. Men det tog en jäkla tid att komma i ordning så jag var ändå inte så tidig till jobbet.

Nä, dags att göra rätt för sig! Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: