onsdag, december 06, 2023

Inledde dagen på Friskis

Sen kväll igår då Arsenals match startade först 21:15. Men det hindrade inte mig från att oroligt vakna vid 4-tiden. Kunde inte somna om. Och tanken att dra till Friskis och springa lite började gro i mig. Sagt och gjort. Strax efter 5 gick jag upp och käka frulle och en timme senare är jag på Friskis och springer. Eller snarare joggar. Långsamt men det är jäkligt jobbigt. Men ökade på 1 km och landade på 8 km. Nu får vi se imorgon om knät rycker det är bra oxå.

Ska till läkaren nu på förmiddagen. När jag i måndags var på hälsosamtal så fråga jag innan jag gick vad det var jag hade på ögonlocket. Hon kunde inte svara men tyckte jag skulle gå till en läkare så hon bokade in mig till idag. Ska bli spännande att höra vad han säger.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: