fredag, augusti 23, 2024

Fredag!

 Och snart är det bara 47 veckor kvar tills nästa semester! Shit vad tiden går fort!!

Ikväll skall skorna jag beställde förra helgen komma enligt PostNord. Vi får väl se... Tyvärr ser det inte ut som om jag kan inviga dessa i helgen då det fortfarande känns segt i kroppen. Men en vacker dag så kanske jag kan få ut och testa dessa fantastiska skor (som jag hoppas att det är)... 

Imorgon bär det av till Uppsala för lite diskuskastning för Ina. Vi får hoppas på skapligt väder och bra kastvindar :-) Huvudsaken att hon tycker det är roligt. Och det verkar hon ju tycka så det är ju bra. Är ju bara två tävlingar kvar innan operation och efterföljande rehab.

Nä, dags att jobba lite. Ska presentera via Teams lite av det jag gjort så här långt på det nygamla programmet. Är dock på engelska så det blir väl fiasko. Brukar aldrig hitta orden jag behöver använda då....

Ha en fin fredag och en fantastisk helg! Och Coach, om du kommer iväg på resan så får du ha det fantastiskt bra!!

1 kommentar:

  1. Önskar dig och övriga bloggintressenter en riktigt fin helg samt att Coach kryat på sig och får en fantastiskt fin semester på härliga Cypern.

    SvaraRadera