måndag, augusti 26, 2024

Tyngre denna vecka

 Förra veckan gick rätt bra att jobba. Ända tills fredagen. Då var det fruktansvärt tungt. Och idag kändes det lika tungt att behöva gå upp för att åka hit. Ändå somna jag in en stund på eftermiddagen igår. Ändå är jag trött nu på morgonen. 

Igår var vi och hämtade urnan efter Jenna på Strömsholm. Hon skall få sin vila på Torpet. Det hade nog i alla fall mamma velat. Så då får det bli så! Men det får bli nästa år. Så vi kan sätta lite fina blommor där samtidigt. Det är märkligt hur Jenna ändå fortfarande är med. Man hör henne voffa lite då och då. Det låter ju helt sjukt men så är det. Det var en fantastisk hund!!

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Blodomloppet på onsdag kväll. Jag har inte sprungit på två veckor pga förkylning. Det känns som om det är på bättringsvägen. Så kanske kanske joggar jag en väldigt lugn kort runda idag. Imorgon är det för sent. Gissar att jag behöver en dags vila imellan. 

Tävlingen för Ina i Uppsala var lite märklig. Hon hade möjligheten att verkligen drilla innan tävlingen och göra några kast på kastplan. Såg fantastiskt bra ut. Ut till tävlingen och köra några kast till och de snuddar vid 30 meterslinjen. Sen börjar tävlingen och 5 av 6 kast blir går in i nätet. Ett godkänt på 27 m någonting. Blev det för mycket kast innan? Började hon bli trött? Jaja, det är en tävling kvar nu på lördag.

Ha en fantastisk måndag och en fin vecka!!

1 kommentar:

  1. Det blir en perfekt viloplats för Jenna. Helt säker på att mamma skulle tycka det är en perfekt plats.

    SvaraRadera