fredag, september 26, 2008

Aj, aj, aj

Nu har jag haft ont i nacken ner mot skuldran sen i tisdags och det blir inget bättre. Jag har ingen aning om hur jag fått ont heller. Det kan ju vara den enormt tuffa sporten bowling som gjort det. Eller kanske 2 dagars pingisspelande förra helgen. Eller så har jag tillbringat för mycket tid framför datorn. Eller så har jag legat på något konstigt sätt. Vad vet jag? Inte mycket. Och i helgen är det mer pingis som gäller. Ytterligare 2 dagars dansande vid pingisbordet, kul.

Sen dröjer det inte länge tills man är i London igen. På tisdag är det dags för nästa äventyr. Ett drygt dygns resa med Arsenal - Porto som huvudatraktion. Ska bli riktigt kul!

Men först ska The Mighty Gunners, The Kings of London, ligaledarna slå Hull på hemmaplan. Allt annat än en 3 poängare skulle vara en skandal. Bara därför så blir det väl poängtapp. Ska nog lägga ett spel på Hull bara för att säkra upp en pinne i alla fall.

Heja Arsenal!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej,nu kan jag inte hålla mig längre.Eftersom du inte går ut med det offentligt så måste jag informera alla dina läsare om att det händer nåt stort på lördag!

TB och G.Badbyxa bildar ett tvåmannalag i bellevuehallen på lördag. Känns förjävligt att man ska jobba under lördagen men här och nu önskar jag er ett stort LYCKA TILL(f´låt Uno Hedin).

Ni som kan BÖR ta er till hallen och se två legender dansa på lätta steg vid pingisbordet.

Om Arsenal är MEGAFAVORITER till att bärga tre poäng mot Hull,så är det ingenting mot hur stora favoriter TB o Badbyxan är i helgen.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack för det! Anledningen till att jag inte skrivit något om det är att jag var rädd att det inte skulle finnas några parkeringsplatser kvar när jag kommer dit. Så nu får man väl överväga taxi...

/TB

Anonym sa...

Får nog avstå helgens besök i Bellevue, kanske också "Portomatchen".
Ont i halsen och hosta...

//D.Oktor

Anonym sa...

Krya på dig nu!

/Al Vedon

Anonym sa...

Då får vi försöka hitta glädjen på nåt annat sätt då.

Krya på dig!!

/TB:brorsa

Anonym sa...

Skit i pingisen, fokusera på The Mighty Gunners och på att bli frisk! Krya på dig!

/TB