fredag, september 19, 2008

Seriepremiär

I morgon är det seriepremiär i bordtennisen. Ska jag vara riktigt ärlig så har jag ingen aning om vilka vi möter. Men jag vet att det är i Norrköping i alla fall. Detta betyder att jag idag missar årets firmafest som skulle äga rum på Sundbyholm. Men vad gör man inte nu när man satsar mot OS 2012 i London.

Eftersom jag är i Peking i helgen kanske någon kan berätta vart man skall gå för att få se Bolton - Arsenal. Matchen börjar ju 18:30 så det borde inte vara några problem att hinna se den. Men som sagt, är det någon som kan tipsa om ett bra hak där dom visar matchen så gör gärna det här.

Heja Arsenal!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kom ju överens om att vi skulle se hästarna istället.Turnaround kan ju vara med!!
Han är inte med i startlistan,men vafan,det måste ju finnas wild card även i travet tycker man.

Såg att du inte visste vilka vi möter,det är ju lite skrämmande!!
Men säg så här: du är inte ensam.

Valbo kan vara med,men är inte säker.

Nu jävlar ska vi visa var skåpet ska stå i helgen!!
Hbtk *klapp klapp klapp*

Tyvärr finns det en uppenbar risk att det är vi som kommer se ut som stående skåp!

/Du vet vem

Anonym sa...

Lycka till i helgen A-laget!!

/Goran.B och resten i B-svängen

Anonym sa...

Lycka till i helgen hela Hallsta...
känns som alla i Hallsta med omnejd är inblandade i ping pong??

Birka/Viking/Silja *klapp klapp klapp*

//Maggan och Kenneth

Anonym sa...

Derby och HBTK känns som en trygg dubbel i helgen på oddset!!

/T.Orghörnan