tisdag, september 23, 2008

Så här gick det!

Jag är ledsen om ni fått sitta och trycka F5 hela natten och hoppats att det skulle komma in ett bowlingresultat från igår. Men den som väntar på något gott som det heter. Laget jag spelade med igår heter Klot nästan jämt, eller något sådant. Vi lyckades i alla fall vinna med 12-6 mot ?.

Jag själv började väldigt osäkert och uselt och trodde efter 7 rutor att jag inte ens skulle komma över skamgränsen. Men det ordnade till sig till slut och 129 pinnar fick jag ihop. Dock så torska jag givetvis den matchen. Sen blev det något bättre och 180 respektive 155 pinnar och 2 bergsäkra segrar. Det var kul att spela. Får se om man får chansen att vara med någon fler gång.

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pingis,bowling,boule
Finns det nåt du inte kan?
Så grymt!!!

/Impad