måndag, september 22, 2008

Sliten, bowling och Arsenal

Det känns i kroppen att det har varit 2 dagars pingisspelande. Framförallt så känns det i ben och fötter. Trots dåligt fotarbete så kan man tydligen bli sliten i benen. Det var i alla fall en trevlig helg i Peking och jag vill härmed tacka alla som var med. Nu ser vi fram emot sammandraget i Motala.

Förra säsongen spelade jag korpbowling. Men vi beslutade att vi skulle lägga ner laget i år. Och det har vi gjort. Men trots det så är det dags för en bowlingmatch ikväll. Ett annat lag på firman får inte ihop fullt lag ikväll så jag ställer upp och spelar. Hoppas att det inte blir för ofta bara.

Arsenal vann i lördags mot Bolton borta. Och i och med att både Chelski och Pööl tappade poäng så gick vi upp i serieledning. Skulle ju vara kul om vi kunde hålla den säsongen ut nu.

Heja Arsenal!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Räknar med att du går in och dominerar i bowlinghallen på samma sätt som du dominerade i pingishagen i helgen.

På söndag har man den stora äran att få lira dubbel med kungen igen!!! Fyfan vad stort det är!!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Ja, på söndag har jag den stora äran att få spela dubbel med dig igen brorsan. Hoppas att jag kan prestera bättre än i sista dubbelmatchen i helgen.

/TB

Anonym sa...

Tänk på Team Norrland och Team Bill och Bull(Boule)

//Ola P
Igår ringde korpen o fråga om inte de suveräna seriesegrarna skulle vara med...Jag(Ola) svarade självklart jovisst!!!

Därmed spelar TB o TBs brorsa minst 14 körpmatcher.....

Anonym sa...

Korpen *klapp klapp klapp*

Men du vet vad som gäller, inget spel om inte Coach är med!

/TB

Anonym sa...

Klot nästan jämt? Så jävla skönt namn!!!

/S.Trike