söndag, november 02, 2008

Adebayor - We can show our character at Stoke

Ja, det kunde man läsa på propagandawebben förra veckan. Och tänk så fel han hade. Det var riktigt uruselt igår. Inte många passningar som nådde rätt adress. Inte ens dom enkla korta passen gick till rätt adress. Ett tag trodde jag att det var våran lokala postutdelare här i området som levererade passningarna. För precis som han brukar göra, dvs dela ut posten till fel mottagare, så var Arsenals passningsspel helt under isen.

På onsdag är det nästa omgång i Champions League. Som tur är så visas inte Arsenal på någon TV-kanal som jag har. Det betyder att jag inte behöver förstöra ytterligare några timmar på att se ett håglöst Arsenal försöka sig på att spela fotboll. Om det nu inte blir en uppsträckning. Om inte Mr Wenger ser till att tala allvar med pojkarna. Berättar för dom att det är dags att visa vad dom vill med sin fotboll. Man kan ju alltid hoppas.

Nu är det snart dags för lite innebandyträning. Som vanligt så är det några veckor sen jag spelade. Och som alltid så hoppas jag att det blir lite mer kontinuitet i spelandet. Den som lever får se.

Heja Arsenal!!!

3 kommentarer:

  1. Petter dags att koncentrera sig på lite ping pong nu......

    Passar på att släppa en liten bomb i ping pong sammanhang.....

    sent kvällen/natten mellan lördag o söndag blev det klart att DM blir en attraktion rikare...

    Klassen herr dubbel utökas med det giftiga paret Lagerlöf/Aakeröy..

    Sug på den!!!!!!

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Det är stort!
    Ska bli kul att se.

    /TB

    SvaraRadera
  3. Lagerlöf har jag hört talas om men vem fan är den där andra?

    /Ante.H

    SvaraRadera