måndag, november 24, 2008

Seger i bowlingen!

Klot Nästan Jämt tog ikväll en övertygande seger mot ComingUpp. 14-4 blev det till slut och det var väl aldrig någon fara. På 3 serier lyckades jag skrapa ihop 517 pinnar och det är väl skapligt men jag saknar ett riktigt toppresultat. Skulle vara kul att komma över 200 p en serie igen. Det var ett tag sen. Nu dröjer det väl tills man får chansen att vara med igen. Jag är ju bara reserv och knappt det i det här gänget.

Arsenal fick idag en ny kapten efter Gallas. Det blir, kanske inte helt oväntat, Fabregas som får bära kaptensbindeln. Vi får hoppas att detta blir en nystart för laget som haft det tungt ända sedan segrarna mot Manchester United i ligan och Wigan i Kalle Anka Cup. Imorgon är det ju Champions League som gäller och matchen visas, om jag inte minns fel, på Viasat Fotboll. Denna gång kan jag inte lämna något tips på hur det skall gå. Antingen fortsätter kräftgången eller så kommer kanske vändningen. Det visar sig.

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: