måndag, december 01, 2008

Kortet inhandlat

Och första träningspasset är avklarat. Som tur var så fanns mitt gamla träningskort kvar på gymmet. Detta betydde att jag kunde se vad jag hade för inställningar förut när jag tränade på de olika maskinerna som jag kör. Jag gick dock ner rejält i vikter så här första gången. Ville inte knäcka mig alldeles.

Det var dock på en maskin som jag trodde att jag hade gjort enorma framsteg på sen senast utan att ha tränat något. Det var nämligen så att jag tänkte att jag skulle köra på en vikt, lade mig sen ner och började köra. Och tänk vad lätt det gick nu. Hade jag blivit så stark av att vila mig iform? Men jag kom snabbt på att jag inte hade ändrat vikt på maskinen och den som kört innan hade haft en riktigt låg vikt. Så man var snabbt nere på jorden igen efter att ha haft en kort och intensiv självförtroendetopp.

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta analysera...det finns utbildat folk för det...(Coachen) tänk positivt och du kommer att se stora framsteg under säsongen och de kommande säsongerna..

bara att du inhandlat kort borgar för bibehållen storform vare sig det gäller svettbandy, ping pong eller boule....

//Coachen