tisdag, december 16, 2008

Nära come back nu

Jag sitter och väntar på att reservlagsmatchen mellan Arsenal och Pompey skall börja. Matchen visas på Arsenal TV-online. Och i dag gör Eduardo come back. Det är stort! Men ska vi ha för stora förväntningar på honom? Nä, han har varit borta i 10 månader med benbrott. Men det skall bli kul att se honom igen. Han var ju innan skadan en pålitlig målskytt och eftersom det går lite halvknackigt för Arsenal i ligan så vill man ju så gärna att Eduardo kommer tillbaka i gammalt gott slag. Det skulle vi verkligen behöva.

Heja Arsenal!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick matchen???

Bröt Eduardo benet???

Vinner Derby cupen i år?????

Många svåra frågor.....

Bara Coachen som vet...........

//A.Wenger

Anonym sa...

På fråga ett svarar jag:ingen aning
På fråga två svarar jag:ingen aning
På fråga tre svarar jag:Självklart

Ha kul i morgon på träningen era Hallstabönder,det är det viktigaste!!! Glädjen tar oss långt i hagen!!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

På fråga ett svarar jag:2-0 till The Gunners
På fråga två svarar jag:Nej
På fråga tre svarar jag:Kan det gå på annat vis?

/TB

Anonym sa...

TB*klapp klapp klapp*

/TB:s brorsa