onsdag, oktober 14, 2009

Det är så enkelt!

Så var det fixat! Jag har precis inhandlat ytterligare två plåtar till Arsenalmatchen i November. Det var dock inte helt enkelt trots allt. För när jag skulle betala (mata in kortnummer mm) så klaga systemet gång på gång. Jag provade flera gånger och med olika kort men samma felmeddelande. Till slut så släppte den igenom köpet och jag misstänker att problemet var att det var många samtidiga köpare..... Men nu är det i alla fall fixat!

Heja Arsenal!!!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Tack TB, vad jag förstår innebär detta att det är dags att ansöka om semester både hos arbetsgivare och hemmachefen....

Då undrar ju alla: Hur skall du lösa detta Johan Larsson???

Norrköping har kvalmatcher i England i flera dagar eller..

Brynäs visar upp sig utomlands???

//S.herlock Holmes

Anonym sa...

Fan vad skoj!!
Dock ser jag att tryckfelsnisse har varit framme TB!!
Du har skrivit Arsenalmatchen! Lite skoj att du skrev det,men visst är det väl Leeds vi ska se?

Såg att Coachen behövde råd angående ledigt på hemmaplan! Slå bara näven i bordet så löser det sig!!
Tänk då på att inte slå din egen näve i bordet!
/Larsson

Anonym sa...

Därmed är det klart att TB gör riktig hemmadebut lördagen den 24 oktober kl. 10.00 i THE MUNKTELL Arena....

//Wenger

Anonym sa...

Stort!

/TB

Anonym sa...

Större!

//Johan Larsson

Anonym sa...

TB *klapp klapp klapp*

/Den riktige Johan Larsson

Den föregående var PIA Larsson/Sundhage

Anonym sa...

Störst!

//Turnaround

Anonym sa...

Aldrig får man vara ifred....
London here I come sooooon....

Hur fungerar onsdagen den 28 oktober för ER TB and his brother TB´s brother???

Kl. 18.00 är föreslagen matchtid
cirka....

//Coach

Anonym sa...

Blir perfekt för mig, jag kommer direkt från en kryssning med Ina, Ika, Fru Blogg och Ville Viking och kommer vara laddad till tänderna!

Hacka gurka!

/TB

Anonym sa...

Glömde det vikitigaste, Trevlig resa Coach (som enl rykten kommer synas sökandes efter Gunnersbiljetter på lördag utanför Madame T)!

/TB

Anonym sa...

Kanske letar efter "pelargoner"...

//Coachen

Anonym sa...

Nu börjar vi ladda för resan....

Var du TB verkligen klar för lagdm-matchen eller dyker du upp på fyllan????

//Coachen som åker för ett möte med mentor Wenger

Anonym sa...

Jag är klar! Jag åker med fru och barn och är därmed helt nykter under hela resan.

/TB

Anonym sa...

Ska kolla vilka hästar som är med på V64:an den kvällen först.Är det bra lopp väljer jag soffan,men är det skit så kan jag ställa upp.

När kommer startlistorna Coach?

/TB:s brorsa

Hälsa Elland Road att snart är vi där!!

Anonym sa...

Starlistor redan klara...

Grattis fran Emirates till peking..

kolla in Fulham imorgon nar Brede Hangeland hanger en kasse pa overtime som betyder 4-3...

Bor i Wood Green nara Arschenal....

Wenger halsar liksom Coachen

Anonym sa...

Stort!

Coachen *klapp klapp klapp*

/TB

Anonym sa...

Stort!

Coachen *klapp klapp klapp*

/TB

Anonym sa...

4-3 på övertid minsann!!
Plattlatt!!!

Tack från Peking till Emirates!

/Bredes fanclub

Anonym sa...

1.6 ggr degen på både Fulham och Leeds. Säkrare än pengarna på banken!
/L-G Björklund

Anonym sa...

Tack för tipset L-G! Synd bara att man inte hade mer stålar att spendera.....

/TB