torsdag, oktober 08, 2009

Ibland

Ibland, vissa dagar, känns det som om man inte hinner sätta sig och ta det lugnt ett tag. Jag vill inte klaga på nå vis, utan konstaterar bara att så är det vissa dagar och jag har själv valt det.

Idag åkte jag till jobbet strax efter klockan 6 i morse. Slutade där vid 15:30. Åkte iväg och handlade lite. Åkte till lägenheten och hämtade posten. Åkte "hem" och lagade mat, pizza. Satte igång en tvättmaskin, packade väskan för pingisträning och åkte till Hallsta för att träna. Hemma igen 20:30. Plockar ur tvättmaskinen och hänger på tork. Och nu äntligen sitter jag här och softar lite framför datorn.

Nu är jag trött och funderar starkt på att gå och sova. Det är ju 2 arbetsdagar kvar denna vecka.

Heja Arsenal!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meddelande till Coachen: Kom ihåg att maila över spelschemat för poolspel tack.
/jo(r)ma

Anonym sa...

redan glömt,,ack så väl du känner mig...

//Coach

Anonym sa...

Nu har jag fått det,tack.
/Larsson