fredag, oktober 23, 2009

Fredrika


ligger och sover i vanlig ordning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä nu kan jag inte vänta längre!!
Hur gick det i pingisen???

Fan,Deníse och Jocke och Pokerlirarn kan ju inte ringa och lämna rapport så jag söker mig till Hallsta istället!!

Sopade ni rent som vanligt?

Vi syns i Kalmar!!!

/Borgen o Kjelle

Anonym sa...

Ses i Kalmar? Vi ses väl i Köping först? Eller är ni ute på touren då?

Hallsta vann bägge matcherna, starkt med tanke på att den sämre av brorsorna var med och spela idag.

/HBTK's supporterklubb

Anonym sa...

Jag och Kjelle åker till Kalmar den helgen ni ska till Köping. Gäller att förbereda sig väl,för vi känner att det här ska bli vårt SM!!!
Haha,Kjelle står i duschen hos mig nu och sjunger "SM-Guld SM-Guld Sm-Guuuuld" Stort!!! Nu ska jag slänga tvålen på golvet!!

Grattis till 4 poäng!!!!

/Borgen