tisdag, december 22, 2009

Första passet

Idag körde jag mitt första träningspass efter knäskadan. Jag var ner en sväng på jymmet och joggade en dryg halvtimme följt av några benövningar på låga vikter. Det positiva var att jag kunde jogga utan större bekymmer. Men tyvärr "knäppte" det en del i knät när jag körde styrkeövningar för benen. På fredag blir det, förmodligen, pingisträning och det kan ju bli lite spännande med tanke på hur man rör sig då (eller i alla fall borde röra sig då är det bäst att lägga till innan någon påpekar detta i någon "vänlig kommentar" :-)).

5 kommentarer:

  1. Coolt med pingis brorsan.
    Kommer du ihåg om jag brukade spela med högern eller vänstern? Var så jävla längesen så jag har glömt!
    Hur som helst så ska det bli kul

    /TB: brorsa

    SvaraRadera
  2. Bra fråga! En annan är ju, kommer du stränga om racket? Ses på fredag!
    /TB

    SvaraRadera
  3. Ang. "knäet" Du rör dig alltid mjukt och smidigt som katten....

    //Björnen Baloo

    SvaraRadera
  4. Det var som katten....

    /Ville Viking

    SvaraRadera
  5. God Jul önskar Coachen alla kamrater och även er andra oxå!!!

    //Coachen

    SvaraRadera