torsdag, december 03, 2009

Torsk igår, men vem bryr sig?

Arsenals junisar och annat löst folk som inte platsar i A-truppen fick storstryk av ManC igår. ManC spelade ordinarie lag och vann rättvist med 3-0. Kul att något lag verkar bry sig om Kalle Anka Cup. Men det är klart, spelar man inte i CL och dessutom har svårt att ta sig in bland dom fyra bästa i England så kanske man måste prioritera pajascuper?

Jag håller dock med AW om att det är större att gå till kvarts, semi och final i CL än att vinna Kalle Anka Cup. I europa är det få lag som ställer upp med juniorlaget medans det i KAC är mer regel än undantag.

Nu gäller det dock att börja fokusera på lördagens match mot Stoke och det finns inget annat resultat än vinst som gäller. Nu är november över och därmed även en traditionellt dålig månad.

Nu gäller det att plocka de 18 pinnar som finns att hämta i ligan och sen se fram emot en trevlig vår med Champions Leagueresor på löpande band!

Heja Arsenal!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Coach!!
Kan du maila mig alla möjliga telefon-nummer och mailadresser du har till Micke Sandsjö!
Får inte tag på honom och det krisar med VSM!!
Tack!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Panik!!!

Ångest!!!

Ring mig om problem!!!

//Terror-Torben

Anonym sa...

Nu när DU TB´s brorsa får lite tid över, varför inte bli Hallsta´s nya sekreterare....
nya ordförande....
nya lagledare....
nya saftblandare....f-låt TB
nya tränare....f-låt Badbyxan

eller varför inte bli allt ihop???

//Borgen tillsammans med Hallsta´s valberedning

Anonym sa...

TB...Du har aldrig berättat historien om när INA bytte lag till stolpe ut och visade upp kollektionen.....

(Förstår att du inte har hämtat dig än)

//T.aormina

Anonym sa...

Den ny-gamla konstellationen har hittat varann igen...

TB´s brorsa alltså the real one samt coachen....

men det krävdes några bärs kl. 11.40 på Taormina...

alltid trevligt att träffas!!!

//Lagledarteamet

Anonym sa...

Haha, vet inte om ni vill höra, eller om jag bör berätta. Men Ina ville ha något att äta och när jag fick veta vad hon hade för tröja på sig sa jag bara, vad bra nu behöver inte jag hjälpa dig nå mer varpå Ina börja gråta. Jag berättade lugnt varför och då åkte tröjan av och hon började snacka om Arsenal igen. Uppfostran vill jag kalla det!
/TB (även kallad Mr Arsenal på vissa restauranger)

Anonym sa...

Det gäller att vara bestämd!
Fast med Bella behövdes det inte,hon föddes Brynäsare!!

Kan förresten meddela Coach och alla andra intresserade att Boris lever!!!!

Nu väntar jag bara på besked om han ska med också!!

/TB:s brorsa


Ps. Komedin Veteran-SM fortsätter,i förrgår ringde Bulle Hansson och sa att hon skulle spela,men idag kom återbudet som ett brev på posten. Lanzarote sista minuten gick före!

Känns bra att ha ansvaret för det här gänget! TACK COACH för det vänliga överlämnandet!!!