tisdag, januari 11, 2011

Arbetsveckan är över

Nu har jag avslutat min arbetsvecka på jobbet. Nu är det dags att börja med inskolningen. Det har varit rätt så kul att jobba igen. Det blir ju lite annat att fika med arbetskamraterna än att fika med en sovande Freddie.

Så om två veckor så är det dags att börja jobba på riktigt igen. Och då skall jag även få en ny dator. Alltid lika spännande att se vad man glömmer att "ta med sig" från den gamla datorn. Nu hoppas jag i och för sig att min back-up får fortsätta att ha min gamla dator en stund så att jag kan flytta över eventuellt kvarglömda filer från den.

Arsenal spelar ligacupsemi imorgon. Ipswich står för motståndet. Och ska man dra några växlar av att Chelski krossa dom i FA-cupen så borde även vi ha möjlighet att åtminstonde spela jämnt med dom. Skulle vara kul om vi tog oss till final. En titel är alltid en titel (numera......). Börjar låta som ett Sp*rs-fan, inte bra. Men till skillnad från dom så tror jag inte att vi är bäst i världen bara för att vi vunnit Kalle Anka Cup (om vi nu skulle göra det). Arsenal kommer nog inte trycka upp en massa DVD på Ipswichmatchen om vi skulle råka vinna den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt rätt en titel är alltid en titel.

//Lalle