fredag, januari 14, 2011

Pingis i helgen

Fyra stycken lagmatcher väntar i helgen. Upplands-Väsby är platsen. 8 pinnar är målet. 0 pinnar är realistiskt. Men under har hänt förr. Kanske man är i toppform och spelar "drompingis" som en känd pingisprofil skulle säga. Ja, det kan ju faktiskt vara så att man är i sitt livs pingisform. Det är dock omöjligt att veta just nu eftersom det var exakt 2 månader sedan jag höll i racket. Imorgon är det 2 månader och 1 dag. Och om det är så att man toppar sig genom att vila sig iform så kommer jag vara grym i helgen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag med......

//Coachen som gör sitt definivt sista framträdande i hallsta-tröjan som spelare...nej nu ljuger jag igen
kommer inte att spela i en hallstatröja för jag hittar inte den..

Lalle är du med som assistant coach idag/imorgon what ever

Anonym sa...

Hade vart riktigt kul att få vara lärling till en riktig coach. I stället får jag nöja mig att ha taktikgenomgång med Ancdelotti....

Lycka till HBTK

//Lalle