måndag, januari 17, 2011

Oj, oj, oj....

En helg med pingis är inte nyttigt. När jag kom hem igår kväll så flimrade det för ögonen. Jag kunde knappt se vad jag skulle äta. Det var riktigt läskigt. Det blev dock lite bättre efter maten. Men då satte huvudvärken igång istället. Det hjälpte inte med ett par alvedon. Utan det var bara att lägga sig och sova. När jag vaknade upp imorse hade jag fortfarande lite ont i huvudet men det är, tack och lov, helt borta nu.

Att man nu har ont i kroppen och framförallt arm/axel och ben får man räkna med efter en helg. Har man dessutom inte förberett sig tillräkligt så är det än värre tydligen. Att det sen gick rätt uselt att spela var väl kanske oxå förväntat. Men det är frustrerande att känna att man borde kunna spela mycket bättre bara man hade tränat några gånger. Men nu är det inte så och då får man skylla sig själv. Vi lyckades i alla fall att ta de poäng vi skulle göra och det får vi väl vara nöjda med. Nu ska det mycket till för att vi skall missa kvalplatsen för att hålla oss kvar. Om det nu är någon mening med att hålla oss kvar. Men det är upp till styrelsen att fatta det beslutet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förtydligande!!!!!!

Jag är styrelsen......

//Coachen

Anonym sa...

....och jag håller med styrelsen,dvs,håll er kvar i serien så jag kan lira i tvåan nästa säsong med dig Nyblom!!!

/Sven-Inge