torsdag, oktober 27, 2011

Regn och mörkt

Det är ju inte helt muntert att åka till jobbet på morgonen. Mörkt och regn. Man får väl vara glad att det inte är kallt för då skulle det ju även vara halt. Men det är väl bara en tidsfråga det oxå. Man får nog ta och sätta på vinterdäcken även på gamla pärlan. Vi har ju till och med köpt nya dubbdäck till den.

Det blev ett nytt dubbelpass igår. Först innebandy och sen pingis. Jag kom på mig själv igår när jag spelade pingis att jag inte hade den där rätta viljan att vinna varje boll. Det är något jag måste börja tänka på när jag lirar. Visserligen lyckas man vinna en och annan match, men kanske kan man vinna fler om man verkligen vill vinna? Innebandyn igår blev spel mot ett mål, enkel seger mot det svarta laget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

dags att börja lira på lången i england....

min gamla bong med 5 pisslätta matcher...svenska spel hade givit 2 ggr i odds....

efter en rejäl barrunda med fullers så kom skatteverksgrabbarna hem med 60 pund!!!!!!!!!!

//Ex-coachen

Anonym sa...

Shit, är det sant? Grymt bra utdelning. Gratis fotbollsmatch med andra ord, Grattis!

/TB