tisdag, oktober 25, 2011

Tråkigt

Igår hade våran närmsta granne inbrott. Mitt på dagen hade någon pangat en ruta och tagit sig in. Visst, jag är medveten om att detta händer dagligen runt om i Sverige. Men det blir så läskigt när det är precis bredvid. Det kunde lika gärna ha varit hos oss. Så tråkigt att det skall behöva hända.

Ikväll spelar Arsenal i Kalle Anka Cup hemma mot Bolton. Man borde skicka dit Coach för säker vinst men det är lite sent påkommet. I vanlig ordning så finns det ingen kanal som visar denna match. Och hur det är med streamar ikväll har jag ingen aning om. Jag skulle ju kunna lyssna på matchen via Arsenal Player alternativt se matchen i efterhand på samma Player. Men då börjar matchen 11 ikväll och det känns inte som en Kalle Anka Cup match är så viktig att jag håller mig vaken så länge för att se en eftersändning.

Vermaelen har börjat träna med laget igen. Så om några veckor är han nog redo för spel. Inte fel med lite spelare som kommer tillbaka. Det har ju annars varit mest tvärtom.

Inga kommentarer: