måndag, oktober 24, 2011

Som väntat


Precis som väntat blev det en snabb helg. Fullt upp hela tiden. Städningen lördag gick bra, konserten var bra, Rådjuren var dåliga, Arsenal är bäst (haha). Nåväl dom vann i alla fall. Och RvP är en fantastisk fotbollsspelare när han är hel. Och nu har han varit hel under hela 2011. Och det skulle vara förödande om han skulle gå sönder. Det kanske är läge att vila honom mot Chelski. För vem vet vad som händer när en bakis Stolpe Ut kommer sent in med dobbarna före......

Den största besvikelsen i helgen var annars att jag sov så dåligt mellan lördag och söndag. När jag verkligen har chansen att sova ordentligt så vaknar jag före kl 6 och kan inte somna om. Men imorse när jag inte fick sova och klockan var ställd. Då orkar man knappt gå upp. Idag hade jag lätt kunna sova vidare. Men det är inte riktigt så det funkar. Mån-fre är det upp tidigt med tvång. Lör-sön så är det upp tidigt bara för att man inte kan sova, suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Psycho-babbel a´la Pippan.....

Tänk positivt...

Döma Mahir på lördag och Pelle Promenad på söndag, vilket privilegium.

//Dr. Phil